Gdybyś miał wybrać wyłącznie i tylko 3 najważniejsze aspekty dotyczące budowaniu marki, to co by to było? Fachowcy twierdzą, że są to przede wszystkim wykreowanie spójnego wizerunku jako całokształt (logo, barwy, przekazywane wartości), klasyczny marketing (ulotki, wizytówki, foldery), oraz reklama online (strona firmowa, reklama online). Jak zatem widać, całość wymaga on nas, by projektowanie graficzne było spójne i przemyślane. W ten sposób powstanie oryginalny branding, którego celem będzie przekonanie klienta do zakupów u nas.
Wydaje się zatem, że właściwie każdy już od dnia dzisiejszego może zabrać się za szlifowanie powyższych aspektów. Jednak rzeczywistość może zweryfikować nie jedną osobę. W praktyce takie działania wymagają wielu przemyślanych działań, ażeby to faktycznie się udało. Zaprojektowanie wartościowego logo z przekazem. Zaimplementowanie logo na opakowaniach a także na serwisach i produktach reklamowych. A ododatkowo stworzenie wartości wokół całego brandu. To właśnie branding w dystrybucji jest główny. Klienci chcą posiadać pewność, że zakupiony produkt spełnia ich wartości życiowe. Więc opakowanie z projektem graficznym musi rozwiązywać ich problem, który możemy sami wykonać. Projektowanie graficzne opakowania musi skłonić klienta do zakupu. Jeśli będzie on uświadomiony o występującym problemie, którego określony produkt jest właściwym wyjściem. W ten sposób można sprzedać niemal wszystko. Jednak do tego potrzebne jest bardzo wysokiej jakości projektowanie graficzne opakowań i etykiet.
Źródło informacji: więcej